УКР

Види рекламної друкованої продукції

22.06.21

Друкарська рекламна продукція – найпоширеніший у світі вид реклами. Його популярність обумовлена відносно невисокою вартістю виготовлення, лаконічністю викладу інформації, що легко доходить до покупця чи клієнта, швидкими термінами друку. Сьогодні існує безліч видів поліграфічної продукції, що використовується в маркетингових цілях. З деякими з них ви познайомитеся з цією статтею.

Завдання та особливості рекламної поліграфії

Основними завданнями цього виду друкованої продукції є:

  •     залучення потенційних клієнтів;
  •     ознайомлення з новинками продукції;
  •     популяризація виробника, торгової марки;
  •     анонс акцій, розіграшів;
  •     оповіщення про відкриття нової торгової точки тощо

На сьогодні існує безліч видів рекламної поліграфії, що відрізняється габаритами, якістю виконання, функціями. Але головне, що їх поєднує – інформативність, лаконічність інформації та привабливий дизайн.

Види рекламної продукції

До основних видів поліграфії, що використовується з метою реклами, відносять:

Буклети, листівки, флаєра – надруковані односторонні або двосторонні аркуші форматом до А4 з інформацією про товари, послуги, акції. Їхнє завдання – зацікавити покупця в будь-якому товарі чи послузі, або сповістити про акційну пропозицію. Один із найбільш бюджетних та масових видів друкованої реклами.

Брошура, каталог – друковане повнокольорове видання з чотирьох і більше сторінок, що включає повну інформацію про компанію, її товари чи послуги. Як правило, для їх виготовлення використовується щільний папір і задіяно постдрукарську обробку типу: ламінування, покриття лаком, фольгування.

Календар – популярний інструмент маркетингу, що часто використовують як корпоративні подарунки, призи в розіграшах та акціях, візитних карток. Види календарів:

  •     кишеньковий;
  •     настільний;
  •     квартальний;
  •     настінний.

Конверти, кубарики, папки – носії логотипу та інших атрибутів фірмового стилю компанії. Виконують іміджеву функцію, сприяють підвищенню впізнаваності фірми.

Плакати, роли, банери, афіші – великоформатні рекламні носії, що належать до зовнішньої реклами. Розміщуються в магазинах, на білбордах, у світлових боксах та інших спеціалізованих конструкціях.

Самоклеючі плівки – використовуються для обклеювання вітрин та машин, перетворюючи їх на рекламоносії.