Види рекламних стендів
26.07.21Рекламний стенд — конструкція, що використовується для розміщення текстової чи графічної інформації рекламного характеру. На сьогоднішній день у друкарнях можна замовити безліч видів стендів для проведення одноразового рекламного заходу або тривалої кампанії. Які існують конструкції для розміщення реклами — ми розповімо у цій статті.
Класифікація рекламних стендів
На сьогоднішній день існує кілька класифікацій виставкових конструкцій.
Залежно від місця використання:
- для зовнішньої реклами;
- для встановлення всередині приміщень.
Залежно від розміщення рекламної інформації:
- односторонні;
- двосторонні.
Залежно від місця монтажу розрізняють рекламні стенди:
- підлогові;
- настінні.
Залежно від статичності рекламного блоку розрізняють:
- зі статичною інформацією;
- зі змінними даними;
- інтерактивні;
- комбіновані.
Також розрізняють такі види рекламних стендів:
- стаціонарні;
- мобільні.
Стаціонарні рекламні стенди
Це досить громіздкі конструкції, які монтуються у торговому чи виставковому залі. Як правило, їх монтаж — досить трудомістка робота, яку виконують професіонали.
Види стаціонарних стендів:
- стандартні — типові конструкції стандартних розмірів, конфігурації та матеріалів виготовлення;
- змішані — варіанти на базі стандартних, але виготовлені із застосуванням нестандартних матеріалів та доповнені деякими унікальними елементами;
- ексклюзивні (VIP) — виготовлені за унікальним макетом, розроблені професійним дизайнером спеціально для замовника.
Мобільні стенди
Це легкі багаторазові конструкції, які легко розбираються та збираються, і можуть використовуватися багаторазово.
Основні види мобільних рекламних стендів:
- Парасольні (Pop-up) — легкі конструкції, що є банером на металевому каркасі, який складається за принципом механічної парасольки. Можуть бути як стандартною, так і хвилеподібною, увігнутою, опуклою або циліндричною формою.
- Рамкові (Fold-up, або планшетні) — збірно-розбірні конструкції із пластикових або алюмінієвих рамок, зібраних за принципом звичайної ширми.
- Roll-up стійки — мобільні стенди, що швидко зводяться, які використовують для розміщення POS-матеріалів та інших видів рекламної продукції.
- Банерні стенди — великогабаритні конструкції, призначені для закріплення банерного полотна.
- Стійки для адміністраторів та промоутерів.
Переваги та недоліки стаціонарних та мобільних стендів
До основних переваг стаціонарних стендів відносять:
- солідний вигляд;
- широкі дизайнерські можливості — під час створення таких конструкцій можна використовувати оригінальні матеріали, складне освітлення, нестандартні елементи.
До недоліків відносять:
- досить висока вартість;
- зазвичай такі конструкції створюються для конкретного заходу і використовуються один раз;
- монтаж та демонтаж повинні виконувати професіонали;
- займають багато простору.
Переваги мобільних стендів:
- бюджетні ціни;
- багато конструкцій можна використовувати кілька разів, замінивши рекламний модуль;
- зручно зберігати та перевозити;
- легко монтувати.
Основним недоліком є обмеження конструкцій стандартними розмірами.
У друкарні Хотпринт можна замовити будь-які види стендів для проведення акцій, виставок, дегустацій та інших видів рекламних кампаній.