УКР

Види рекламних стендів

26.07.21

Рекламний стенд — конструкція, що використовується для розміщення текстової чи графічної інформації рекламного характеру. На сьогоднішній день у друкарнях можна замовити безліч видів стендів для проведення одноразового рекламного заходу або тривалої кампанії. Які існують конструкції для розміщення реклами — ми розповімо у цій статті.

Класифікація рекламних стендів

На сьогоднішній день існує кілька класифікацій виставкових конструкцій.

Залежно від місця використання:

  • для зовнішньої реклами;
  • для встановлення всередині приміщень.

Залежно від розміщення рекламної інформації:

  • односторонні;
  • двосторонні.

Залежно від місця монтажу розрізняють рекламні стенди:

  • підлогові;
  • настінні.

Залежно від статичності рекламного блоку розрізняють:

  • зі статичною інформацією;
  • зі змінними даними;
  • інтерактивні;
  • комбіновані.

Також розрізняють такі види рекламних стендів:

  • стаціонарні;
  • мобільні.

Стаціонарні рекламні стенди

Це досить громіздкі конструкції, які монтуються у торговому чи виставковому залі. Як правило, їх монтаж — досить трудомістка робота, яку виконують професіонали.

Види стаціонарних стендів:

  • стандартні — типові конструкції стандартних розмірів, конфігурації та матеріалів виготовлення;
  • змішані — варіанти на базі стандартних, але виготовлені із застосуванням нестандартних матеріалів та доповнені деякими унікальними елементами;
  • ексклюзивні (VIP) — виготовлені за унікальним макетом, розроблені професійним дизайнером спеціально для замовника.

Мобільні стенди

Це легкі багаторазові конструкції, які легко розбираються та збираються, і можуть використовуватися багаторазово.

Основні види мобільних рекламних стендів:

  • Парасольні (Pop-up) — легкі конструкції, що є банером на металевому каркасі, який складається за принципом механічної парасольки. Можуть бути як стандартною, так і хвилеподібною, увігнутою, опуклою або циліндричною формою.
  • Рамкові (Fold-up, або планшетні) — збірно-розбірні конструкції із пластикових або алюмінієвих рамок, зібраних за принципом звичайної ширми.
  • Roll-up стійки — мобільні стенди, що швидко зводяться, які використовують для розміщення POS-матеріалів та інших видів рекламної продукції.
  • Банерні стенди — великогабаритні конструкції, призначені для закріплення банерного полотна.
  • Стійки для адміністраторів та промоутерів.

Переваги та недоліки стаціонарних та мобільних стендів

До основних переваг стаціонарних стендів відносять:

  • солідний вигляд;
  • широкі дизайнерські можливості — під час створення таких конструкцій можна використовувати оригінальні матеріали, складне освітлення, нестандартні елементи.

До недоліків відносять:

  • досить висока вартість;
  • зазвичай такі конструкції створюються для конкретного заходу і використовуються один раз;
  • монтаж та демонтаж повинні виконувати професіонали;
  • займають багато простору.

Переваги мобільних стендів:

  • бюджетні ціни;
  • багато конструкцій можна використовувати кілька разів, замінивши рекламний модуль;
  • зручно зберігати та перевозити;
  • легко монтувати.

Основним недоліком є обмеження конструкцій стандартними розмірами.

У друкарні Хотпринт можна замовити будь-які види стендів для проведення акцій, виставок, дегустацій та інших видів рекламних кампаній.