УКР

Три способи звернути увагу на свою візитку

16.10.19

Візитки – незамінний атрибут ділових людей. Раніше цим словом називали чоловіче або жіноче вбрання, призначене для офіційних візитів. На даний момент основне призначення – презентація себе – не змінилося. Але сьогодні візитка є невеликою карткою, яка містить вашу контактну інформацію.

Візитні картки є важливою складовою будь-якого бізнесу. Деякі експерти називають їх навіть стратегічною зброєю. А все тому, що цей маленький шматочок картону насправді є ефективним і недорогим способом прорекламувати себе. Візитну картку можна завжди носити з собою і роздавати за необхідності потенційним партнерам або клієнтам. Візитка розповідає про те, чим займається ваша організація та містить контакти, за допомогою яких можна зв'язатися з вами.

Що потрібно надрукувати у візитівці:

  • ім'я та прізвище власника (при необхідності по батькові) – має виділятися на загальному тлі за допомогою розміру та інтенсивності кольору;
  • фірмовий стиль – назва компанії, посада, герб, логотип тощо;
  • контактна інформація – адреса компанії або сайту, номери телефонів/факсу, електронна пошта та інші ресурси.

Але грамотно складена візитка – це половина успіху. Якщо за допомогою такого роздаткового матеріалу ви маєте намір залучити нових партнерів/клієнтів, то важливо врахувати ще один момент. Йдеться про зацікавленість людини. Якщо про вас комусь ще нічого невідомо, то саме візитна картка може допомогти людям прийняти рішення про дзвінок, відвідування сайту. А це, відповідно, вже може вилитися у подальшу співпрацю. Як же скласти візитку так, щоб вона спонукала до якихось дій?

Три простих способи звернути увагу за допомогою візитної картки

  1. Виділити підпис кольором – ім'я або ваш логотип. Згідно з дослідженнями психологів, завдяки використанню різних кольорів кількість інформації, що відкладається в пам'яті, збільшується. Також завдяки такому простому прийому ви зможете зробити свою візитку більш незабутньою, вона однозначно виділятиметься на тлі інших. Але варто пам'ятати про поєднання кольорів і не використовувати ті, які “ріжуть око”;
  2. Виділяйте основну інформацію правильно – згідно з негласним стандартом, у візитках для запису інформації потрібно використовувати шрифт 9 кегля. Але ж правила існують, щоб їх порушувати! Використовуючи інший шрифт, ви, знову ж таки, зможете зробити ваш носій контактної інформації помітнішим. А краще використати один шрифт. Це дозволить створити короткий дизайн. Вам не потрібно буде думати про те, щоб різні шрифти добре поєднувалися один з одним;
  3. Зворотний бік візитної картки найкраще залишити чистим. Якщо ж ви все-таки хочете використовувати незаповнений простір, то радимо на обороті розмістити графічний знак, логотип або один із елементів вашого фірмового стилю. Відмінна ідея надрукувати на другій стороні схему проїзду до офісу або магазину. Але також не бійтеся залишати зворотний бік чистим. Клієнт, партнер або навіть ви самі зможете використати порожнє місце для себе. Наприклад, тут можна записувати додаткову інформацію/контакти чи коментарі.

Де замовити якісні візитки

Поліграфія від Хотпринт– це візитні картки та безліч іншої друкованої продукції високої якості. Вся продукція виготовляється з використанням сучасних матеріалів та техніки. Це дозволить вам презентувати себе або свою організацію в кращому світлі, адже всі ми знаємо, що “зустрічають по одягу”. Великою перевагою є те, що візитки цифровим способом друкуються день у день. Тобто ви зможете замовити їх і отримати на руки того ж дня.

Компанія пропонує як стандартні, так і євровізитки. Ви можете вибрати один або двосторонній варіант. Комплекти карток розфасовуються у зручні пластикові бокси, завдяки чому вони завжди будуть під рукою. Також ви зможете проконсультуватися з фахівцями щодо дизайну продукції. Вони підкажуть, який шрифт і колір краще вибрати, де вигідніше розмістити певні деталі та дадуть відповідь на будь-які інші питання. Такі візитні картки точно стануть ефективними для вас чи вашої компанії.