УКР

Максимально ефективна реклама з малим бюджетом

02.10.19

Друкована рекламна продукція зараз представлена в широкому асортименті і вибрати відповідний формат іноді справді складно. Однак для ефективної рекламної компанії фахівці часто рекомендують саме рекламні листівки (досить часто можна почути й іншу назву — флаєр).

Рекламний флаєр є невеликим поліграфічним вирібом, на якому розміщується інформація про компанію або майбутню подію (відкриття нового магазину, проведення акцій і знижок). Найчастіше флаєри використовують як роздавальний матеріал у місцях скупчення людей.

Головне завдання такого листівки — привернути увагу потенційних клієнтів та донести до них лише найважливішу інформацію. Саме тому до розробки дизайну флаєрів слід підійти вкрай відповідально: оригінальне яскраве оформлення поєднуватиметься з правильною подачею інформації. Щоб заволодіти увагою споживача листівка має лише кілька секунд.

Професійний дизайн — половина успіху

Щоб рекламна акція не перетворилася на марну витрату грошей, до розробки дизайну варто залучити фахівців у галузі поліграфії. Вони добре знайомі з особливостями рекламних компаній і знають, як правильно оформити флаєр. При цьому враховуються відразу кілька особливостей.

  1. Визначення цільової аудиторії. Орієнтування рекламної кампанії «на всіх та кожного» рідко дає належний результат.
  2. Складання слогану. Слоган — заголовок, та сама фраза, на яку буде зроблено основний акцент, саме тому вона повинна повністю відображати суть пропозиції.
  3. Розробка «тіла» листівки. Під час створення флаєра ретельно готується коротка інформація. Сюди входить заклик, супутні зображення, контакти та тло.

Ведучі маркетологи особливо підкреслюють значення дизайну листівки, оскільки життя її досить коротке. Щодня до рук споживачів потрапляють десятки рекламних друкованих видань, тому за кілька хвилин до найближчої скриньки флаєр має передати людині потрібне посилання.

Який папір вибрати для друку

Перед тим, як зробити флаєр, слід ретельно подумати і про матеріал для його виготовлення: він повинен надавати готовому виробу привабливого вигляду і при цьому бути досить економічним, адже листівки вважаються рекламою-одноденкою.

  1. Мелований папір щільністю 90-130 гр/м2. Якщо заплановано великий тираж для розсилки по поштових скриньках або роздачі в руки, такий паперовий носій — ідеальне рішення. Зі своїм завданням така листівка впорається «на відмінно», при цьому помітно заощадить бюджет компанії.
  2. Мелований папір 250-300 гр./м2). Такі флаєри виходять більш щільними та довговічними. Їх рекомендується використовувати в тому випадку, якщо така листівка дає додаткові привілеї своєму власнику при пред'явленні (наприклад, додаткова знижка або безкоштовний вхід).

Перед тим, як створити флаєр, потрібно визначитися з розміром друкованого виробу. Підвищеним попитом користуються формати А5 та єврофлаєр. Вони досить об'ємні, щоб вмістити всю необхідну інформацію і при цьому досить компактні для вивчення і перенесення в сумці або в кишені.

«Хотпрінт» — Професійний підхід за доступною ціною

Створення рекламної друкованої продукції — основний напрямок роботи компанії «Хотпрінт». Звертаючись сюди, клієнти завжди можуть розраховувати на професійний підхід та високу якість виконання замовлень. Співробітники друкарні точно знають, як правильно робити рекламний флаєр, тому беруть на себе всі етапи виробництва від створення концепції та дизайну до доставки готових виробів. Тільки така схема роботи дає можливість повністю контролювати процес та якість виконання.