Від чого залежить успіх рекламних брошур
16.10.19Брошура – друкована продукція, яка користується великою популярністю навіть у вік інтернету. Це один із найкращих друкованих форматів для реклами товарів та послуг компанії. Брошури мають одне головне перевагу перед онлайн-виданнями – це реальний друкований продукт, а не віртуальний. В інтернеті покупці закривають вкладку і забувають, що там було. А брошура, потрапивши до оселі, може перебувати постійно перед очима, а отже, час від часу її перечитуватиме і переглядатиме. Таким чином, видання цього формату – чудовий варіант для компанії заявити про себе.
Видання цього формату – чудовий варіант для компанії.
Перш ніж розглянути переваги рекламних брошур, варто розібратися, що таке друковане видання. Адже деякі клієнти плутають його з іншою продукцією, яку також можна роздрукувати у друкарні. Давайте розбиратися разом.
Що таке брошура
Це видання є багатосторінковою книжечкою. Кількість сторінок у брошурі завжди кратна 4, всього в ній може бути до 96 сторінок, залежно від щільності паперу. Найчастіше вона прошивається на скобу і не має товстої обкладинки. Може бути виконана в декількох кольорах і містити тільки текстову інформацію. Або містити фотографії, текст різних кольорів, шрифтів та інші цікаві акценти.
Не плутайте брошуру з буклетами: головні відмінності
Буклет – це всього один листок, зазвичай формату А4, який складений у кілька разів. Містить у собі дуже коротку інформацію про якусь подію чи пропозицію. Як ми вже з'ясували, брошура є багатосторінковим виданням. У ній розміщено більш розгорнуту інформацію. Вона може мати політичний, рекламний, медичний, економічний, інформаційний характер тощо.
Друк брошури для підприємства – чудовий спосіб реклами, яким не варто нехтувати. Дуже часто компанії публікують у них лінійку своїх товарів з ілюстраціями. свого роду каталог. А також розміщують акційні та знижкові пропозиції.
Нерідко брошури використовують як роздатковий матеріал у магазинах, на конференціях, семінарах та інших заходах. Такі міні-книжки допомагають залучити нових клієнтів і партнерів, проінформувавши про діяльність організації, її товари або послуги.
Часто покупці та клієнти приймають рішення про купівлю чи співпрацю, тримаючи в руках вашу друковану продукцію. Тому дуже важливо, щоб вона виглядала презентабельно. Як цього досягти – розповідаємо нижче.
5 ключових елементів хорошої рекламної брошури
- Якість паперу – найкраще друкувати на щільних аркушах. Друкарський матеріал збережеться довше, є його ламінувати або покрити захисним лаком. А це означає, що час від часу він звертатиметься до нього. Ще більше зовнішню привабливість посилює глянсовий папір. Оформлена на тонкому папері рекламна брошура довго не прослужить. До того ж, в очах клієнта вона виглядає дешево та непривабливо;
- Продумуйте все до дрібниць – пам'ятайте, що ваше головне завдання оволодіти увагою людини. Тому використовуйте цікаві шрифти, робіть акценти;
- Використовуйте фото або зображення – покажіть клієнтам свої товари та послуги. Їх краще побачити, ніж уявляти, читаючи текст. Вони повинні викликати у людей позитивні емоції та бажання придбати послугу чи товар;
- Доступний текст – запорукою успіху є проста та легко читається інформація. Також матеріал має бути інформативним. Людина, яка прочитала видання, повинна отримати всі відповіді на питання з приводу продукту і зрозуміти, навіщо вона їй потрібна. Важливо, щоб текст був добре зверстаний, а шрифти – читаємо;
- Придумайте чіпляючий заголовок – він має привернути увагу, це перше, що бачить людина. Виділіть його іншим шрифтом, зробіть більшим і продумайте, що там написати. Ваше завдання – закликати клієнта здійснити якусь дію або зацікавити її, щоб він узяв брошуру та почав її читати.
Де замовити брошури відмінної якості
Хотпрінт – сучасна друкарня у Києві. Тут ви зможете роздрукувати брошури відмінної якості та іншу друковану продукцію. Досвідчені співробітники допоможуть із реалізацією задуманого, проконсультують та підберуть найбільш оптимальне рішення саме для вашого бізнесу. Друкарня гарантує професійний підхід та високу якість продукції.