УКР

Як правильно вибрати банерний матеріал для друку?

07.04.21

Банер – популярний вид поліграфічної продукції, що використовується для зовнішньої та внутрішньої реклами. Існує кілька видів банерних матеріалів, що відрізняються щільністю, текстурою, складом волокон, міцністю. У цій статті ми розповімо, які бувають матеріали для банера, і який краще вибрати залежно від місця його розміщення та поставлених завдань.

Види банерних матеріалів

Для виготовлення цього типу реклами використовують кілька різновидів матеріалів:

  •     тканина;
  •     сітку;
  •     папір.

Банерна тканина

Це штучний матеріал, який складається з вінілу, поліестеру та поліефіру. Він характеризується еластичністю, міцністю, стійкістю до деформацій, впливу високих та низьких температур.

Залежно від складу та характеристик, розрізняють види вінілової банерної тканини:

  •     frontlit – непрозорий міцний матеріал, який практично не пропускає світло (до 10%) та не боїться впливу вологи, світла, високих та низьких температур;
  •     backlit – тканина, яку використовують для друку банерів, призначених для світлових коробів і підсвічених зсередини вивісок (світлопропускна здатність – до 30%);
  •     blockout – світлоблокуюче непрозоре полотно, призначене для виготовлення двосторонніх банерів;
  •     removable – банерна тканина з клейовою основою.

За методом виробництва розрізняють 2 види банерних тканин:

  •     ламіновані;
  •     литі.

Ламіновані типи тканини характеризуються дешевою вартістю, але не можуть похвалитися міцністю. Їх замовляють:

 

  •     для розміщення у вітринах магазину та інших конструкціях, що захищають банер від механічних пошкоджень;
  •     для нетривалих рекламних кампаній за часом.

Литі тканини більш стійкі до механічних впливів, розтягувань та поривів вітру, вони не мнуться і легко переносять великі перепади температур. Але вони й коштують вдвічі дорожче за ламіновані.

Щодо якості друку, від типу тканини воно не залежить.

Друк на банерній сітці

Це легкий матеріал з високою світлопропускною здатністю. Вона відрізняється високими показниками міцності та стійкістю до поривів вітру. Рекламне полотно на сітці використовують для того, щоб завісити великий об'єкт або простір (більше 100 кв.м). наприклад, будівельний майданчик, або будинок, який реставрують.

Широкоформатний друк на папері

Цей простий і доступний матеріал використовується як основа для друку великих рекламних плакатів, театральних афіш, широкоформатних постерів для прикраси інтер'єру.

Види паперу для банерів:

  •     blueback – міцний папір для виготовлення реклами, що буде розміщено на білбордах 3х6 метрів;
  •     транслюцентна – з високою світлопропускною здатністю, застосовується для друку банерів, які розміщуватимуться в сітілайтах.

Як правильно вибрати банерний матеріал для друку

Вибираючи матеріал для банера, слід враховувати:

  •     де він розміщуватиметься (на вулиці або в приміщенні);
  •     тип конструкції, в якій його буде розміщено (вітрина, розтяжка, лайтбокс, білборд);
  •     як довго він використовуватиметься;
  •     бюджет, закладений виготовлення рекламних матеріалів.

Наприклад, розтяжки та банери, які розміщуватимуться на вулиці, фахівці рекомендують друкувати на щільних, литих матеріалах, що витримують вплив дощу та снігу, перепад температур та розтягування. Для інтер'єрної друкованої продукції та банерів для розміщення всередині приміщень підійде тканина, що ламінує. Для друку банерів особливо великих розмірів використовують банерну сітку.