УКР

Як оформити візитку правильно?

30.03.21

Без візитних карток не обходиться жодна компанія. Цей невеликий виріб з картону або пластику з розміщеною на ній інформацією про людину чи фірму виконує не тільки контактну, а й іміджеву функцію. Тому її правильне оформлення має велике значення. У цій статті ви знайдете основні правила складання візитної картки, які допоможуть вам у створенні макета ідеальної візитки.

 

Види візитних карток

Залежно від нанесеної інформації розрізняють такі види візиток:

  1. Корпоративні. Корпоративними називають рекламно-інформативні картки, які несуть інформацію не про персону, а про компанію. На таких візитівках обов'язково має розміщуватися така інформація:

  • чим займається фірма (сфера діяльності);
  • які послуги надає;
  • контактна інформація.

Також на них можуть розміщуватися слоган та логотип компанії та карта проїзду з розташуванням офісу.

Як правило, такі картки використовуються під час проведення рекламних акцій, вкладаються в пакети з покупками, видаються на виставках, розміщуються на стійках адміністратора при вході в салон, магазин або офіс.

 

  1. Ділові. Це персональні картки, що призначені для обміну контактами під час ділових зустрічей та переговорів. На них розміщують;

  • назва компанії, її вид діяльності;
  • ім'я, по батькові, прізвище співробітника;
  • його посада;
  • контактні дані (телефон, електронна пошта).

Для оформлення ділових візиток використовуються корпоративні кольори, логотип та інші елементи фірмового стилю.

 

  1. Особисті. Такі візитки друкують для використання в особистому спілкуванні без прив'язки до професійної діяльності. Такі картки обов'язково містять лише ім'я та контактні дані особи.

Корпоративні та ділові візитки зазвичай оформляються в класичному стилі, що характеризується стриманою простотою. Але якщо діяльність компанії пов'язана з творчістю та креативом, картки можуть бути оформлені оригінальніше. Щодо дизайну особистих карток, він може бути будь-яким, на розсуд власника.

 

Як оформити візитки – загальні правила

При створенні макету та замовлення стандартної візитної картки дотримуйтесь таких рекомендацій:

 

Матеріал виготовлення

Як правило, для виготовлення звичайних карток використовують щільний картон з гладкою матовою або глянсовою поверхнею. Також можна використовувати декоративний картон із фактурною поверхнею, або пластик. Вибір матеріалу для друку залежить від бажаного дизайну та від бюджету, виділеного на виготовлення карток.

 

Розмір візитної картки

Стандартними розмірами для візиток є такі:

  • 90х50 мм;
  • 85х55 мм (європейський стандарт);
  • 105х75 мм (для корпоративних карток).

В Україні, як правило, використовують візитки 90х50 мм – їх зручно зберігати у кардхолдерах.

 

Колір візитки

Класичним вважається поєднання білого тла та чорних букв. Проте останнім часом картки намагаються робити кольоровими, щоб вони не губилися серед візиток конкурентів. Єдине, що слід враховувати під час створення ескізу:

  • колір фону не повинен дратувати очі;
  • бажано використовувати корпоративні кольори;
  • текст та логотип не повинні зливатися з фоном.

 

Використання шрифтів

При виборі шрифтів для друку інформаційного блоку дотримуйтесь таких рекомендацій:

  • не використовуйте більше двох шрифтів одночасно;
  • вибирайте прості шрифти, що легко читаються;
  • для ділових та корпоративних карток неприйнятним є використання складних готичних шрифтів, декоративних букв із завитками;
  • ПІБ можна виділити більшим розміром і напівжирним шрифтом;
  • курсив краще не використовувати – він може зробити текст менш читаним