УКР

Як брендована упаковка впливає на цінність товару?

20.05.21

Якщо раніше упаковка виконувала лише одне завдання – забезпечувала збереження продукту під час зберігання та транспортування, то сьогодні це – ефективний інструмент маркетингу Вона дозволяє як виділити продукт на полиці серед конкурентів, а й підвищити його цінність у власних очах покупця. У цій статті ми розповімо, як брендована упаковка товару сприяє його успішним продажам.

Роль упаковки у просуванні товару

Сьогодні маркетологи витрачають багато часу на розробку дизайну упаковки, і недарма. Від того, наскільки вона буде привабливою і незабутньою, залежать продажі продукції. А все тому, що людина формує враження про продукт по його «одязі». Кинувши лише погляд на вітрину, покупець оцінює привабливість товару та інформативність подачі змісту. Також за якістю упаковки він подумки оцінює якість та вартість товару.

У результаті пакувальний матеріал виконує такі функції:

  •     привертає увагу до товару;
  •     формує враження про продукт, підкреслює його ідентичність;
  •     упаковка, що запам'ятовується, сприяє повторним покупкам (люди охочіше купують знайому продукцію);
  •     допомагає знайти потрібний товар серед продукції конкурентів;
  •     захищає бренд від підробок.

Як запакувати товар для продажу

Чим якісніший продукт, тим дорожчим і статуснішим має бути упаковка.

Що приваблює покупців:

  •     нестандартний, відомий дизайн;
  •     друкарня – використання шрифтів, що добре читаються, що відповідають загальному стилю оформлення;
  •     використання правильної колірної гами, що з одного боку відповідає продукту, з іншого – впливає на емоції людини;
  •     можливість застосування упаковки після використання товару (багато хто залишає ошатні баночки від чаю, використовують пакети);
  •     екологічність – сьогодні для багатьох важливо, щоб пакувальний матеріал був виготовлений із вторинної сировини.

Займаючись розробкою упаковки для нового продукту, рекомендуємо не заощаджувати на дизайні. Адже від того, наскільки вдалим він буде, залежить конкурентоспроможність товару та прихильність до нього покупців.