УКР

Що таке шелфтокер: сфера застосування та види?

20.05.21

Шелфтокер (у перекладі – «розмовляюча полиця») – вид рекламоносія, що кріпиться до полиці з продукцією, або розміщується у вітрині магазину. Його основне завдання – привернення уваги покупців до товарів певного бренду, не дратуючи у своїй їх і відволікаючи. У цій статті ми розповімо, які завдання виконує цей вид рекламного матеріалу, і які види шовфтокера бувають.

Сфера застосування шовфтокерів

Сьогодні супермаркети наповнені багатьма вивісками, за допомогою яких виробники намагаються виділити свою продукцію серед конкурентів. Але відвідувачі, які давно звикли до великої кількості реклами, часто навіть не помічають рекламоносії з яскравими зображеннями. На відміну від більшості POS-матеріалів, шелфтокер не сприймається як реклама – скоріше, як покажчик, що допомагає покупець орієнтуватися серед різноманітності торгових марок. Цей вид реклами не викликає роздратування клієнтів, при цьому він чудово справляється з такими завданнями:

  •     виділення товару на полиці;
  •     привернення уваги;
  •     стимулювання спонтанних покупок;
  •     брендинг вітрини;
  •     інформаційна підтримка промо акцій.

Види шовфтокерів

Залежно від форми та способу кріплення шовфтокера, він може бути:

  •     плоским;
  •     трикутним;
  •     у формі літери «Г», «Т» або «V».

Залежно від розміщення рекламної інформації на виробі, шовфтокери бувають:

  •     односторонніми;
  •     двосторонніми.

Також вони відрізняються матеріалом, з якого виготовлені. Найчастіше, для цього виду реклами використовують:

  •     крейдований папір щільністю від 300 г/м2 (такі вироби зазвичай додатково ламінуються);
  •     щільний картон;
  •     пластик;
  •     метал.

Найбільш затребуваними на сьогодні є пластикові та картонні шовфтокери, які поєднують бюджетну вартість, функціональність та зносостійкість.