УКР

Приманка "на живця" у світі реклами

08.10.19

У рибальському світі багато різних приманок, але одна з них особливо популярна – це наживка на гачку, яка називається «обблером». Воблер не лише привертає увагу рибки, а й змушує її потрапити на гачок. А що таке воблер у рекламі? Ми спробуємо пояснити, що це за інновація, вивчимо сферу її застосування та оцінимо результат.

Одним із найкреативніших і ефективних методів реклами є навісні воблери (від англ. Wobbler – приманка). Виготовляються вони з щільного картону або паперу, іноді з пластику, і кріпляться за допомогою гнучкої ніжки до продукту, що рекламується, до вітрини. За рахунок цього забезпечується цікавий ефект: реклама не просто висить на стіні, а хитається в повітрі, залучаючи випадкових перехожих.

Воблер-реклама – це свого роду банер, покликаний збільшити продаж, привернути увагу до події/товару/послуги. Він містить корисну інформацію, вартість, акційні пропозиції, умови розпродажу тощо.

Форма, дизайн та формат паперу для воблера

На особливу увагу заслуговує зовнішній вигляд цієї реклами. По-перше, розмір і форма воблера може бути будь-яка, від строгої геометричної фігури до креативної фігурної форми у вигляді рибки/хмари/листка тощо.

Воблер-реклама виготовляється виключно із щільних матеріалів: картон, пластик, щільний крейдований папір та ін. Для того, щоб воблер був максимально барвистим, щільним та привабливим, його ламінують або покривають УФ-лаком, який надає йому гарного глянсового блиску. Крім того, таке покриття захищає банер від вологи, пилу та вигоряння на сонці.

Оригінальне рішення для розвитку продаж

Цифровий друк воблерів може бути одностороннім та двостороннім. Для просування товару, бренду та логотипу компанії актуально використовувати двосторонні навісні банери, а для привернення уваги до продукту, акції або розпродажу цілком підійдуть і односторонні воблери.

Це ефективний спосіб реклами, який дає очевидні результати буквально відразу, тому що воблер вигідно виділяється на тлі іншої реклами, привертає увагу, змушує не лише оцінити креативну ідею, а й дізнатися більше про неї. Це чудовий маркетинговий хід, здатний швидко:

  • «розкрутити» товар чи марку;
  • залучити нових клієнтів;
  • розповісти про появу нового товару, про його властивості, ціну;
  • надати інформацію про акції та розпродажі;
  • зробити акцент на інших особливостях компанії/магазину/заходу.
#реклама