УКР

Що таке брошура

16.10.19

Брошура (від французької «brochur» – зшивати) – особливий, досить поширений вид рекламної друкованої продукції, призначений для інформування потенційних клієнтів про нові продукти, акції компанії. Як правило, брошури поширюються в місцях скупчення людей, а на вигляд нагадують тонкий журнал міні-формату з м'якою обкладинкою. Розміри брошури можуть бути різними. Як правило, це формат А4 та А5, а кількість аркушів – не менше чотирьох, і зазвичай не більше сорока восьми. Формат брошури визначається, виходячи з кількості інформації, яку необхідно розмістити навпаки – певна кількість матеріалу має поміститися у вибраний формат брошури.

Брошура: інформативна, як книга, легка, як журнал

Саме такі характеристики брошури дозволять вам знизити витрати на рекламу, але без шкоди її ефективності. Добре оформлена брошура – дієвий рекламний друкований матеріал!

Основні види брошур:

  • Рекламна (або презентаційна) - використовується для просування послуг та товарів, і відрізняється наявністю великої кількості фотографій, описом переваг та переваг компанії. У цьому випадку не можна заощаджувати на якості паперу. Від цього залежить ефективність такого рекламного друку.
  • Довідково-інформаційна – призначена для поширення навчальної, технічної чи наукової інформації. У цьому випадку зміст брошури має більше значення, ніж її дизайн.

Правильне зовнішнє оформлення брошури: у чому особливості?

Правильно оформити брошуру – це мистецтво. Часто про це забувають. Особливо, якщо потрібно замовити виготовлення подібного друкованого матеріалу «на вчора». Креативною, яскравою та не такою, як у всіх! Саме такою ви хочете бачити брошуру про свою компанію? Ймовірно, в цьому ви схожі на більшість замовників, які потребують такого продукту. І це не дивно. Адже саме розмір брошури, формат та зовнішнє оформлення брошури виділяє вашу компанію (товар чи послуг) серед конкурентів. Для того, щоб подібний друкований рекламний матеріал був інформативним та дієвим, макет брошури повинен грамотно поєднувати рекламну текстову, графічну інформацію та маркетингові прийоми/хитрощі.

Оформлення брошури вимагає щільної та злагодженої взаємодії та взаєморозуміння клієнта та дизайнера, щоб кінцевий результат у вигляді надрукованої брошури повною мірою відображав побажання клієнта та акцентував увагу на основних пріоритетах рекламної кампанії. Розробку дизайну макета брошури краще довірити професійному дизайнеру, який зможе правильно розподілити баланс між великими та соковитими » графічними матеріалами, фото, барвистою палітрою кольорів і правильним текстовим наповненням. До речі, про текст – якщо у вас немає заготовлених класних заголовків, яскравих фраз і логанів, краще звернутися за допомогою професійного копірайтера. Перед запуском друку повним тиражем, рекомендується попередньо провести пробний друк брошур та зробити кольоропроби. Також фахівці наполегливо не рекомендують заощаджувати на обкладинці брошури, оскільки це її «обличчя» та візитна картка для вашого бізнесу.

Незалежно від того, який вид брошури ви хочете виготовити: для поширення в точках продажу (POS) або безпосередньо для потенційних клієнтів при зустрічі (leave behind), пам'ятайте, що «гучні» та привабливі заголовки на обкладинці брошури та текст на її аркушах мають бути добре видно потенційному покупцю. Адже головне «завдання» брошури – не просто «залишитися в пам'яті» у отримувача надовго, але й мотивувати покупця зателефонувати вам, купити товар, замовити послугу. Тут не можна економити ні на хорошому текстовому наповненні, ні на фарбах, ні на папері для друку!

#реклама